Aquesta declaració de privacitat va ser actualitzada per última vegada el 3 de juliol de 2021 i s’aplica als ciutadans i residents legals permanents de l’Espai Econòmic Europeu

En aquesta declaració de privacitat, expliquem el que fem amb les dades que obtenim sobre vosté a través de https://www.fundacioraimoniannalisa.com.

Li recomanem que llija atentament aquesta declaració. En el nostre tractament complim amb els requisits de la legislació sobre privacitat. Això significa, entre altres coses, que

• Indiquem clarament els fins per als quals tractem les dades personals. Ho fem mitjançant aquesta declaració de privacitat;
  • tractem de limitar la nostra recopilació de dades personals a les dades personals necessàries per a fins legítims;
  • sol·licitem primer el seu consentiment explícit per a processar les seues dades personals en els casos que requereixen el seu consentiment;
  • prenem les mesures de seguretat adequades per a protegir les seues dades personals i també l’exigim a les parts que processen dades personals en el nostre nom
  • respectem el seu dret a accedir a les seues dades personals o a corregir-los o eliminar-los, si així ho sol·licita.

Si té algun dubte, o vol saber exactament quines dades guardem de vosté, pose’s en contacte amb nosaltres.

1. Finalitat, dades i període de retenció

• 1.1 Contacte – Per telèfon, correu, correu electrònic i/o formularis web
    Per a això utilitzem les següents dades:
    Adreça de correu electrònic
    La base sobre la qual podem tractar aquestes dades és: Execució d’un acord
    Període de conservació
    Conservem aquestes dades fins a la finalització del servei.

3. Seguretat

Estem compromesos amb la seguretat de les dades personals. Prenem les mesures de seguretat adequades per a limitar l’abús i l’accés no autoritzat a les dades personals. Això garanteix que només les persones necessàries tenen accés a les seues dades, que l’accés a les dades està protegit i que les nostres mesures de seguretat es revisen regularment.

4. Llocs web de tercers

Aquesta declaració de privacitat no s’aplica als llocs web de tercers connectats mitjançant enllaços en el nostre lloc web. No podem garantir que aquests tercers manegen les seues dades personals de manera fiable o segura. Li recomanem que llija les declaracions de privacitat d’aquests llocs web abans d’utilitzar-los.

5. Modificacions d’aquesta declaració de privacitat

Ens reservem el dret a modificar aquesta declaració de privacitat. Li recomanem que consulte aquesta declaració de privacitat amb regularitat per a estar al corrent de qualsevol canvi. A més, l’informarem activament sempre que siga possible.

6. Accés i modificació de les seues dades

Si té alguna pregunta o vol saber quines dades personals tenim sobre vosté, pose’s en contacte amb nosaltres. Pot posar-se en contacte amb nosaltres a través de la següent informació. Té els següents drets:

• Té dret a saber per què es necessiten les seues dades personals, què passarà amb ells i durant quant temps es conservaran.
  • Dret d’accés: Té dret a accedir a les seues dades personals que coneguem.
  • Dret de rectificació: té dret a completar, corregir, fer esborrar o bloquejar les seues dades personals quan ho desitge.
  • Si ens dona el seu consentiment per al tractament de les seues dades, té dret a revocar aquest consentiment i al fet que s’eliminen les seues dades personals
  • Dret a transferir les seues dades: té dret a sol·licitar totes les seues dades personals al responsable del tractament i transferir-los íntegrament a un altre responsable del tractament.
  • Dret d’oposició: pot oposar-se al tractament de les seues dades. Nosaltres complim amb això, llevat que hi haja motius justificats per al tractament.

Per favor, assegure’s d’indicar sempre clarament qui és vosté, perquè puguem estar segurs que no modifiquem o eliminem les dades de la persona equivocada.

7. Presentació d’una reclamació

Si no està satisfet amb la forma en què gestionem (una queixa sobre) el tractament de les seues dades personals, té dret a presentar una queixa davant l’Autoritat de Protecció de Dades.

8. Dades de Contacte

Fundació Raimon i Annalisa de la Comunitat Valenciana